6 aug. 2009

Stolhet

Jag tror inte det finns en människa som har mer stolhet än vad jag har, men visst ska man ha det? Är faktiskt ingen kallhjärtad människa men har mina gränser, och det har jag fått lära mig från dåliga erfarenheter kan man säga. Det gör väl alla, man lär sig att sätta sina gränser för och inte bli sårad men ändå så lyckas man bli det på väger där nånstans.
Det är en försvarmekanism som jag tar till mig, som vissa kan tycka är lite konstigt ( eller hur agnes) men jag kan faktiskt inte hjälpa det. hehe

Gårdagens utgång då med tjajorna blev inte som vi hade tänkt oss, men det var ändå kul och umgås och bara skratta, ett gott skratt förlänger livet stämmer verkligen;)
Tack för den jättegoa maten apa :) förfest+mat varje gång hos dig nu hihi ..

Tchau

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar